lunes, 6 de mayo de 2013

TITOL: L’esport es vida.


SUBTITOL: Un dia resumit en 3 minuts fent esport

ESLOGAN: Cuan no puguis córrer trota, cuan no puguis trotar camina, cuan no puguis trotar utilitza el basto, però aixo si, mai et paris.


GUIÓ LITERARI: La primera escena es veurà enfocat el despertador i sonara. Després de que en camara rapida em preparari i surti de casa, em dirigiré cap el passeig i començaré a córrer
Es veurà un pla general de mi fent flexions i abdominals al final del passeig de mar. Al acabar de fer-ho tot anire a fer boxe. Finalment acavare de fer boxe , i al sortir del hotel on ho faig sacavará el video.


Guio Tècnic: Escena num1- sona el despertador.
Escena num2- surto vestit del lavabo.
Escena num3- agafo el rellotje de l’havitació.
Escena num4- surto de casa.
Escena num5- em dirigeixo cap el passeig de mar.
Escena num6- començo a correr.
Escena num7- faig flexions i abdominals.
Escena num8- em dirigeixo cap el hotel.
Escena num9- faig una mica de boxe .
Escena num10- surto del hotel.
Escena num11- FI.


PLANTEJAMENT : Desde que em llevo fins que surto de casa.


NUS : Desde que surto de casa fins l’hotel.


DESENLLAÇ : Desde que entro al hotel fins que surto.

0 comentarios:

Publicar un comentario